A plătit pentru vacanță, apoi a ajuns la hotel și i-a picat fața: "A fost ca un pumn în stomac. Nu ne scăldăm în bani"
Un bărbat din Marea Britanie a trăit o dezamăgire uriașă în vacanță, după ce a descoperit că pentru a avea acces la activitățile promise într-un parc de distracții din UK, trebuia să plătească suplimentar o taxă uriașă.

Mark Hayward își sărbătorea soția, care împlinea 50 de ani. A plătit inițial aproximativ 350 de euro pentru a se caza într-o cabană la un resort din Haven.
A crezut că prețul include și accesul la bar și la activitățile din complex, așa cum se întâmplase în vacanțele anterioare. Surpriza a venit după rezervare, când a aflat că trebuie să mai scoată din buzunar încă aproximativ 300 de euro pentru un "Play Pass" – permisul care le oferă acces la distracțiile din parc, potrivit Mirror.
Experiența de client fidel, stricată de o taxă în plus
"Sunt devastat, frustrat, nervos. A fost ca un pumn în stomac", a spus Mark pentru Manchester Evening News. "Ne gândeam că avem acces inclus. Să plătești dublu, fix când vrei să sărbătorești ceva important, îți taie tot cheful."
Mark a aflat ulterior că rezervarea a fost făcută printr-o agenție și nu direct prin Haven, motiv pentru care prețul nu includea activitățile. Când a verificat alte opțiuni de cazare în parc, a văzut că putea lua un pachet cu tot cu acces la facilități pentru aproximativ 460 de euro. "Mi s-a părut dur ca unui client fidel să i se ceară atât de mult în plus. Eu am lucrat aici, la bar, când aveam 18 ani", a mai spus el.
Mark spune că și-ar fi dorit măcar un gest de bunăvoință: "Nu ne scăldăm în bani. Voiam doar să ne bucurăm de ziua soției mele. Dar parcă ni s-a luat bucuria."
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰