Cum a câștigat o britanică peste 5.000 € din vânzarea online de haine second-hand. Greșelile care te pot costa bani
O britanică de 24 de ani a reușit să strângă aproape 5.300 de euro din vânzarea de haine second-hand pe o cunoscută platformă online. Într-un videoclip devenit viral pe TikTok, tânăra a dezvăluit principalele greșeli care împiedică mulți utilizatori să își vândă produsele rapid. Sfaturile ei simple și directe au atras zeci de mii de vizualizări și reacții în rândul vânătorilor de chilipiruri online.

Chloe Chandler, în vârstă de 24 de ani, din Marea Britanie, a făcut public modul în care a reușit să câștige aproximativ 5.300 de euro din vânzarea de haine pe Vinted. Tânăra, care are peste 18.000 de urmăritori pe TikTok, împărtășește frecvent videoclipuri cu achiziții de modă și sfaturi pentru vânzători şi cumpărători, informează Daily Mail.
Într-un clip care a strâns peste 75.000 de vizualizări, Chloe a explicat ce greșeli fac adesea utilizatorii care încearcă să vândă rapid și eficient.
Verificarea conturilor, un pas esențial
Primul sfat al tinerei vânzătoare vizează siguranța tranzacțiilor. Chloe Chandler subliniază importanța verificării conturilor înainte de a cumpăra sau vinde:
- "Să nu vă pierdeţi niciodată speranţa". O căţeluşă teckel din Australia, găsită după 529 de zile
- Tărâm de poveste. Locul din România unde bujorii de stepă oferă o privelişte de neuitat
- Un grup de 23 de căprioare, descoperite în Rezervația Cernobîl. Record istoric pentru zonă
- Ce puteţi face cu cozonacul rămas de Paşte, dacă s-a uscat. "Să nu cumva să îl aruncaţi"
- Tradiţii şi obiceiuri de Izvorul Tămăduirii. Locul în care apa se transformă în agheasmă o dată pe an,...
"Primul lucru pe care ar trebui să îl faci pe Vinted este să verifici conturile. Îi spun verificarea contului și, dacă cumpăr sau vând către cineva, merg pe contul lor și le verific recenziile, descrierea, tot ce ține de cont. Dacă ceva pare suspect, pur și simplu nu cumpăr de la ei sau nu le vând. Este foarte important, pentru că există multe conturi create pentru a înșela oamenii acum".
Chloe atrage atenția că lipsa recenziilor, numele de utilizator ciudate și absența pozelor sau a descrierii sunt semnale de alarmă.
De ce nu e bine să cheltui bani pe ambalaje
Un alt sfat important: folosiți materiale reciclate pentru ambalare. Chloe încurajează vânzătorii să protejeze mediul și să evite costurile inutile: "Vă rog, nu cumpărați pungi de pe TikTok shop pentru a expedia articolele. Reciclați. Întrebați familia, prietenii, vecinii, adunați ambalaje vechi, este mult mai bine pentru mediu și reduce mult risipa"
Chloe insistă și asupra disciplinei cumpărătorilor, cerându-le să ridice coletele imediat ce sunt livrate: "Al treilea lucru pe care nu ar trebui să îl faci este să lași coletele nerecuperate. Dacă ești cumpărător, ridică-ți coletul. Știu cât de frustrant este pentru un vânzător să aștepte ca cineva să își ridice coletul și să nu o facă."
Evită parfumarea hainelor
Un obicei aparent inofensiv, dar problematic, este pulverizarea parfumului pe hainele puse la vânzare. "Al patrulea lucru pe care nu ar trebui să îl faci – acesta este pentru vânzători – este să pulverizezi parfum pe articole. Sunt o susținătoare a ideii că ar trebui să lași articolul așa cum este, deoarece oamenii pot avea alergii sau probleme senzoriale. Dacă un articol are un miros, anunță cumpărătorul, nu-l îmbiba cu parfum", a explicat tânăra pe TikTok.
În final, Chloe recomandă tuturor utilizatorilor să-și completeze biografia de pe Vinted, pentru a părea mai de încredere: "Al cincilea și ultimul lucru pe care nu ar trebui să îl faci este să lași bio-ul gol. Completează-ți bio-ul, pune o poză drăguță, oferă câteva informații despre tine. Multe conturi false lasă bio-ul gol, dar dacă pari o persoană reală și dorești să vinzi sau să cumperi, completează secțiunea. Nu trebuie să fie o poză cu tine, poate fi o poză cu câinele, o plantă sau o priveliște frumoasă".
Reacții din comunitate
Clipul lui Chloe a stârnit numeroase comentarii din partea altor utilizatori ai aplicației Vinted. Unii au împărtășit propriile frustrări:
"Când accepți o ofertă și cumpărătorul nu plătește niciodată, mă înnebunește!", a comentat cineva.
"Mă deranjează atunci când cumpărătorii nu apasă butonul 'totul este în regulă' și așteaptă ca sistemul să facă asta automat. Nu lasă nici recenzii, indiferent cât de prietenos aș fi", a spus alt utilizator.
"Trebuie să cumpăr mereu pungi pentru că am o grămadă de lucruri de care trebuie să scap – rămân fără pungi de transport imediat, deoarece abia le cumpăr pentru început!", a adăugat altă persoană.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰