Video Cum arată standul României de la cel mai mare târg de turism din lume, de la Berlin. Participarea a costat 250.000 de euro
La cel mai mare târg de turism din lume, cel de la Berlin, România pariază pe distracţie în cluburile de la mare şi pe liniştea mănăstririlor din Maramureş. Pentru participarea la eveniment s-a cheltuit un sfert de milion de euro.
- EDIŢIE SPECIALĂ Observator. Primele EXIT POLL-uri ale Alegerilor Prezidenţiale, ora 21:00, LIVE la Antena 1
- Un român de 100 de ani a votat la o secţie din Munchen
La Târgul de Turism din Gemania, este promovată staţiunea Mamaia care încearcă să atragă turişti cu promisiunea distracţiei maxime. Se mizează pe festivalurile de muzică, plajele şi cluburile de la malul mării. Reprezentanţii Organizaţiei de Management al Destinaţiei ne explică strategia oficialilor români.
România caută turişti la Târgul din Berlin
"Dorim să setăm cât mai multe contacte cu jurnaliştii, cu freelancerii, cu bloggerii, cu influencerii, cu cei care se ocupă de marketingul digital. Încercăm să intrăm în toate aceste platforme, în toate aceste grupuri. Noi am lipsit de acolo", spune George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.
De la turul discotecilor în Mamaia, la turul mănăstirilor din Maramureş. "Circuite cu bicicleta în Transilvania, ture de caiac în Delta Dunării, turism cultural în Bucureşti şi distracţie în cluburi la malul mării. Sunt câteva dintre atracţiile prezentate de România la târgul de turism de la Berlin. 39 de agenţii, asociaţii, turoperatori şi autorităţi locale încearcă să le vândă străinilor vacanţe în ţara noastră", transmite Cristi Popovici, reporter Observator.
- "Nu schimbi regulile în mijlocul jocului". Mamaia rămâne din nou fără identitate şi strategie, după ce...
- Cele mai căutate destinaţii de vacanţă. Preţurile ajung şi a 1300 de euro pentru 2 săptămâni de cazare la...
- Sejur all inclusive, în hotel de 4 stele, la un preţ cu 50% mai mic decât în Turcia. Destinaţii de vacanţă la...
"Mesajul principal al standului este lăsaţi-vă surprinşi de România, iar ca produse principale prezente aici, în cadrul lucrărilor de la stand, sunt circuitele culturale mult căutate de piaţa germană, natură, turism în natură şi city break", explică Ioana Podosu, reprezentant Ministerul Turismului.
România revine la târgul de la Berlin după o pauză de 5 ani, cauzată de pandemie şi birocraţie. Deşi piaţa germană e extrem de importantă pentru noi, pentru că de aici vin cei mai mulţi turişti: 200.000 dintr-un total de 1,4 milioane.
"Nu o să ne putem compara cu marile destinaţii turistice. Uite, Omanul, ţară parteneră are un buget de 38 de miliarde de dolari, până în 2040, de investit în turism. Avem un interes în creştere de la ţările învecinate, de la Serbia, de la Croaţia, de la Polonia, din Bulgaria", spune Adi Voican, touroperator.
Bulgarii au şi ei un obiectiv clar: să atragă cât mai mulți vizitatori în vara care vine. Şi vizaţi nu sunt doar turiştii germani, ci și românii.
"Am ajuns şi la standul Bulgariei şi nu-ţi trebuie ochi de profesionist ca să-ţi dai seama că este mai mare şi mai frumos decât al României. Dovadă că ştiu să se promoveze. Din păcate pentru noi, mai bine decât s-au gândit autorităţile de la Bucureşti", arată Cristi Popovici, reporter Observator.
"Îi apreciem foarte mult pe turiştii români. Sunt foarte importanţi pentru noi. Ne place să îi vedem pe litoralul bulgăresc, dar şi în staţiunile montane de la noi la ski, la relaxare", a declarat Zaritsa Dinkova, ministrul Turismului din Bulgaria.
5.500 de expozaţi din 170 de ţări participă la târg. Destinaţiile cele mai populare au şi cea mai bună reprezentare. "Ţările cu tradiţie în turism, cum ar fi Grecia, Turcia sau Egiptul, au standuri spectaculoase aici, la târgul de la Berlin. Nu e de mirare că privirile tuturor se opresc aici", mai spune Cristi Popovici, reporter Observator.
Pentru participarea României la Târgul de Turism de la Berlin, Ministerul Turismului a plătit un sfert de milion de euro.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰