Video Disney a ajuns la 221 de milioane de subscripţii. Disney+ cu reclame va fi lansat în decembrie
Cele trei servicii de streaming deţinute de Disney, Hulu, ESPN+ şi Disney+, însumează acum 221 de milioane de subscripţii. În ultima lună a anului, va fi lansată versiunea cu reclame a Disney+.
Disney+ a câştigat în ultimul trimestru 14,5 de milioane de subscripţii, majoritatea din afara Statelor Unite. Serviciul de streaming are acum 152,1 de milioane de subscripţii.
Celelalte două servicii de streaming deţinute de Disney, Hulu şi ESPN+ au ajuns la 46,2 respectiv 22,8 de milioane de subscripţii.
Asta înseamnă că toate cele trei servicii de streaming deţinute de Disney au împreună 221,1 de milioane de subscripţii.
Rivalul Netflix raportează 220,7 de milioane de abonaţi, însă este de menţionat că o parte din subscripţiile Disney ar putea fi duplicate, deoarece compania numără o persoană de trei ori dacă aceasta se abonează la tot pachetul Disney+, Hulu şi ESPN.
Disney şi-a redus aşteptările pentru 2024. Compania se aşteaptă acum ca peste doi ani să ajungă la 215 de milioane de abonaţi, în loc de 245 de milioane de abonaţi cum estima anterior.
„Am avut un trimestru excelent, echipele noastre au generat performanțe remarcabile în parcurile noastre tematice, creșteri mari ale audienței la evenimentele sportive live și o creștere semnificativă a numărului de abonați la serviciile noastre de streaming”, a declarat Bob Chapek, directorul executiv al Disney, potrivit dailymail.com.
Disney+ cu reclame va fi lansat în decembrie
Compania a anunţat şi că îşi va lansa versiunea cu reclame pe 8 decembrie în Statele Unite, unde un abonament va costa 8 dolari pe lună. Netflix va lansa şi el o versiune cu reclame anul viitor.
Tot în decembrie şi tot în Statele Unite, versiunea fără reclame a Disney+ se va scumpi cu 3 dolari şi va costa 11 dolari în loc de 8 dolari.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰