Video Cea mai mare reducere din această perioadă, în magazinele de haine: "De la 750 la 375"
Cine a mai rămas cu bani după sărbători are liber la cumpărături acum. În magazine sunt reduceri de până la 70%. Doar că, la îmbrăcăminte şi încălţăminte, în multe cazuri au mai rămas doar măsuri foarte mici sau foarte mari.
- EDIŢIE SPECIALĂ Observator. Primele EXIT POLL-uri ale Alegerilor Prezidenţiale, ora 21:00, LIVE la Antena 1
- COMPARAŢIE. Prezenţa la vot pe ore în primul tur al alegerilor prezidenţiale din 2014, 2019 şi 2024
- Vânzător: Vreau să vă prezint cea mai mare reducere din magazinul nostru, 50%... o salopetă este de la 750 la 375.
Prețurile sunt în cădere liberă. La fel se întâmplă în toate centrele comerciale.
- Iulia, manager magazin: Partea de reduceri, pe noi ne ajută foarte mult să atragem clienții prin magazin, avem o încasare mult mai mare, ruluam mai mulți bani. Încercăm să vindem toate colecțiile, să le arătăm toate produsele, că să putem veni cu colecția nouă cel târziu în luna martie. Pentru partea de winter sale mereu avem reduceri cuprinse între 20 și 70%.
Cine a mai rămas cu bani după sărbători poate să profite de reduceri.
Pe acelaşi subiect
- Sezonul estival 2024 aduce reduceri early booking de până la 30%. Cât costă un sejur de cinci zile în Bulgaria,...
- Mall-urile, luate cu asalt de clienți, în perioada reducerilor. Cu cât se vinde acum un palton care costa 500 de...
- Casa Unirea a deschis primul magazin cash & carry, cu reduceri mari. Cât costă aici 1 kg de pulpă de porc
Este un moment bun pentru încă un val de cumpărături: îmbrăcăminte, încălțăminte sau cosmetice.
- Iulia Pop, reporter Observator: Poate că suntem diferiți. Dar tuturor ne plac promoțiile. Și oricât ne am calcula bugetul de cumpărături, ni se da total peste cap în momentul în care în vitrine vedem astfel de numere, iar cei care ne analizează comportamentele de consum știu foarte bine că mesajele cu litere mari pe fond roșu au rolul de a ne crește nivelul de adrenalină și tensiunea arterială. Scopul final e să ne deschidem portofelele.
- Adrian Marcu, sociolog: Orice astfel de tentație, orice astfel de anunț, roșu, mare un fel de Moș Crăciun al reducerilor post-Moș Crăciun, contează în imaginarul omului obișnuit pentru că el se gândește, uite, pot să îmi cumpăr niște lucruri mai ieftine, mai accesibile. Există o magie, există un cârlig care îl face pe omul obișnuit să pătrundă în magazin.
Adevăratele reduceri se vor simţi abia săptămâna viitoare, când majoritatea brandurilor vor tăia şi mai mult din preţuri.
Comentarii
Întrebarea zilei
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰