Afacerea care a renăscut în doar o săptămână. Vânzările sunt mai mari cu 20% și totul se datorează lui Beyoncé
Cizmele western au un nou protector în Beyoncé, vânzările acestor produse de referinţă pentru moda country crescând cu peste 20% la o săptămână după lansarea albumului ”Cowboy Carter” al superstarului muzicii, potrivit companiei de comportament de consum Circana, transmite CNBC.
- EDIŢIE SPECIALĂ Observator. Primele EXIT POLL-uri ale Alegerilor Prezidenţiale, ora 21:00, LIVE la Antena 1
- COMPARAŢIE. Prezenţa la vot pe ore în primul tur al alegerilor prezidenţiale din 2014, 2019 şi 2024
Acest lucru poate fi o veste bună pentru companiile care produc încălţămintea emblematică, precum şi pentru alte articole care se potrivesc esteticii Vestului Sălbatic.
”Cowboy Carter”, care a apărut la sfârşitul lunii trecute, a marcat incursiunea cântăreţei în genul country. Chiar înainte de lansarea albumului complet, Circana a raportat creşteri notabile ale vânzărilor de pentru acest stil de încălţăminte, după lansarea single-urilor ”Texas Hold’Em” şi ”16 Carriages”.
Albumul de top al lui Beyoncé poate oferi o creştere a vânzărilor
Cel mai recent proiect al câştigătoarei de 32 de ori a premiilor Grammy se adaugă la o atmosferă de sprijin cultural pentru stilurile inspirate de diligenţă. Louis Vuitton a dezvăluit o linie western în timpul Săptămânii Modei de la Paris, la începutul acestui an, prezentând de la pălării de cowboy la cravate bolo.
Acest aspect a atras atenţia şi în cadrul turneului Eras, în curs de desfăşurare, deoarece unii participanţi aleg să adopte stilul zilelor pre-pop ale lui Taylor Swift ca artistă country. Retailerii şi adepţii din industrie au luat deja notă de tendinţă. Albumul de top al lui Beyoncé poate oferi o creştere a vânzărilor şi poate ajuta la atragerea femeilor la Boot Barn, a spus analistul Williams Sam Poser.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰