A făcut un imperiu cu doar 150 de dolari. Cum a reuşit o tânără să facă dintr-o amintire, o afacere de succes
Când Anushka Purohit avea doar 10 ani, a fost şocată de un barman de la Starbucks care arunca la gunoi resturile de prăjituri şi sandvişuri. Un deceniu mai târziu, această amintire a ajutat-o să lanseze un startup care transformă surplusul de pâine în bere artizanală.
- Premiera noului sezon Chefi la cuțite din 17 Noiembrie, Duminică 20:00, Luni, Marți și Miercuri 20:30 pe Antena 1 și AntenaPLAY
- Cum a decăzut litoralul românesc. Nicolae, unul dintre cei importanți investitori, se gândește să se lase de turism după ce a aflat ce taxe îl așteaptă în 2025
„Când te duci la micul dejun servit la hotel, au o pâine tartinabilă. În avion, toată lumea primeşte o felie de pâine şi o sticlă de apă. Pâinea este atât de comună şi în toate mesele pe care le avem, motiv pentru care o mare parte din ea este aruncată”, a declarat Purohit, acum în vârstă de 23 de ani, scrie CNBC, citat de Business Magazin şi Mediafax.
A făcut un imperiu cu doar 150 de dolari
Purohit şi trei colegi de facultate au avut această idee în timp ce erau blocaţi la studii online în timpul protestelor din Hong Kong şi a blocării pe fondul pandemiei prin care a trecut oraşul. „Toţi prietenii noştri consumau alcool. Aşa că am decis să producem alcool în locul lor şi să devenim copiii cool din cartier”, a spus Purohit cu sinceritate.
Aceştia au cumpărat un kit de fabricare a berii în valoare de 156 de dolari de pe Amazon şi au experimentat timp de trei săptămâni înainte de a face bere din resturi de pâine. „Berea nu a fost bună când am încercat-o pentru prima dată, dar ne-a făcut să ne dăm seama că această idee poate funcţiona”, a spus ea.
- Rupert Murdoch a demisionat din funcţia de preşedinte al Fox şi News Corp, după mai bine de 70 de ani. Cine îi...
- Cum ar fi acţionat capii reţelei care traficau persoane cu handicap. Duceau o viaţă luxoasă, cu vacanţe...
- Controversele din viaţa lui Berlusconi: petrecerile "bunga-bunga", legăturile cu mafia şi momentul când a uitat...
Echipa a avut nevoie de aproximativ şase luni pentru a perfecţiona reţeta înainte de a lansa Breer în 2020. În afară de o bere pale ale şi o bere acră cu hibiscus, compania vinde, de asemenea, beri care prezintă arome precum tartă cu ouă şi bolo bao, sau chiflă cu ananas - un omagiu adus scenei alimentare vibrante din Hong Kong.
Compania a declarat că a obţinut venituri de 2,5 milioane de dolari HK în ultimii doi ani. Breer a declarat că a atins deja vânzări de 1,8 milioane de dolari HK în acest an şi se aşteaptă la profituri de 1,2 milioane de dolari HK.
Start-up-ul nu a obţinut nicio finanţare, dar a câştigat aproximativ 6 milioane de dolari HK prin intermediul unor competiţii pentru startup-uri şi antreprenori, fără a oferi capital propriu. Extinderea în străinătate nu este încă în cărţi, iar Purohit a spus că aceasta se va întâmpla doar dacă se poate realiza în mod durabil.
„Nu vom lucra în afara Hong Kong-ului, ci am prefera să lucrăm cu brutării şi fabrici de bere locale", a spus Purohit. Sustenabilitatea nu înseamnă un sacrificiu. Nu trebuie să încetezi să mai mănânci carne sau să nu mai conduci maşina, poţi doar să bei în timp ce bei, dar să alegi opţiunea mai sustenabilă”, a mai spus tânăra.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰