Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Video Noi probleme la Golden Gate-ul românesc. Au apărut tasări la rampa de urcare pe podul peste Dunăre; diferenţa de nivel a ajuns la 10 centimetri

Golden Gate de România are probleme tipic ...româneşti. Pe podul peste Dunăre se văd mai multe tasări la rampa de urcare. Problema a fost semnalată încă de la finalul anului trecut, însă acum, diferenţa de nivel a ajuns să fie şi de 10 centimetri. 

de Adrian Obreja

la 11.03.2024 , 14:51

Problema pare cât de poate de srioasă, având în vedere că nu vorbim despre orice lucrare, ci de cel mai mare proiect de infrastructură din România de după Revoluţie. 

Primele tasări au apărut în toamna anului trecut

Vorbim despre o tasare a pământului de sub rampa de acces pe pod, diferenţa de nivel fiind de aproximativ 10 centimetri. Tasarea a început în toamna anului trecut şi a continuat până în acest moment, când s-a accentuat această diferenţă de nivel.

Vezi și

În acest moment, constructorul, asocierea de firme care a construit podul, a identificat o soluţie pentru rezolvarea problemei: se forează în zona rampei de acces pe pod, se introduc mai mulţi piloni transversali în pământ, la peste 15...20 de metri adâncime, după care vor fi injectaţi cu beton. Este o soluţie găsită pentru moment, pentru a stopa această tasare a pământului. 

Podul de la Brăila, urmărit de ghinion

Reprezentanţii CNAIR spun că ar putea fi vorba despre o greşeală de proiectare sau o greşeală de execuţie a lucrărilor. Alt motiv nu văd pentru această tasare care s-a produs la podul de la Brăila, un pod care, de la inaugurarea de anul trecut, din luna iulie, nu a fost lipsit de probleme. Un sens de mers a fost asfaltate de încă două ori după inaugurare, au fost găsite şuruburi de la parapeţii de protecţie nefixate, au fost făcute diferite peticeli, zone în care s-a reasfaltat.

Adrian Obreja Like
Comentarii


Întrebarea zilei
Vei merge la vot în turul 2 al alegerilor prezidențiale?
Observator » Evenimente » Noi probleme la Golden Gate-ul românesc. Au apărut tasări la rampa de urcare pe podul peste Dunăre; diferenţa de nivel a ajuns la 10 centimetri