Video Imagini filmate cu drona: Cum arată pasajul de la Drajna, acolo unde înainte se stătea zeci de minute la barieră
Cei care aleg vechea rută spre mare au de astăzi drumul mai liber. A fost inaugurat pasajul de la Drajna, acolo unde în mod obişnit se stătea zeci de minute la coadă, la barieră.
- Ce vor românii de la România? Fii parte a campaniei Observator. Spune-ne ce vrei TU de la România printr-un video de 30 de secunde
- Premiera noului sezon Chefi la cuțite din 17 Noiembrie, Duminică 20:00, Luni, Marți și Miercuri 20:30 pe Antena 1 și AntenaPLAY
- Noi nume anunţate de Trump în administraţia sa: departament special înfiinţat pentru Musk. Cine va conduce CIA şi Pentagonul
Dragalina, judeţul Călăraşi. Suntem pe Drumul Naţional 21, lângă Autostrada Soarelui - o şosea care face legătura cu judeţele Galaţi şi Brăila. Zona e un punct nevralgic pentru şoferii nevoiţi să stea la barieră zeci de minute.
Greta Neagu, reporter Observator: Nici nu a început sezonul estival şi aşa arată coada de maşini care vin dinspre Bucureşti şi dinspre Călăraşi şi se îndreaptă spre Slobozia. Şoferii aşteaptă aici la bariera de la Drajna. Vorbim despre un ambuteiaj de sute de metri. Autorităţile spun că odată cu deschiderea pasajului de la Drajna această coadă va dispărea.
Șoferii așteaptă de ani de zile deschiderea pasajului de la Drajna
Ionel Scioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor: S-a ajuns la un timp de aşteptare cu barieră lăsată la peste şase ore cumulat în fiecare zi. Aproape 80 de trenuri trec în fiecare zi dinspre şi spre Constanţa.
- "Era un mesaj care spunea că în 2 ani e gata. Am aşteptat 14 ani, a venit momentul". Reacţiile primilor şoferi...
- ANIMAȚIE. Cum funcționează sistemul de semnalizare de la Pasajul Unirii. Restricții de circulație în centrul...
- Pasajul Basarab e tot mai şubred. Detaliul amânat de 12 ani, care va permite intrarea în reparaţii a podului
Pasajul inagurat acum se află paralel cu vechiul drum şi face parte dintr-un proiect mai amplu al autorităţilor centrale şi locale de a fluidiza circulaţia în zona de sud-est a ţării.
Ionel Scioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor: Se elimină această congestie pe drumul care face legătura cu Slobozia şi, mai departe, Brăila-Galaţi. S-a început realizarea unui studiu de fezabilitate de drum trans-regio care tranzitează toate cele patru judeţe şi va reconfigura acest drum naţional între A2 şi Brăila.
Greta Neagu, reporter Observator: Şoferii care ies de pe Autostrada Soarelui nu vor mai fi nevoiţi să folosească vechea rută spre Slobozia, ci vor putea ocoli localitatea Drajna urcându-se pe noul pasaj. O lucrare de 305 metri cu 2,7 kilometri de drumuri de conexiune.
Iniţial, pasajul ar fi trebuit să coste 98 de milioane de lei. la final nota de plată a ajuns la 128 de milioane de lei din cauza inflaţiei şi a unor lucrări suplimentare. Banii au venit din fonduri europene.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰