Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Educația incotro? Ce variante avem pentru un învățământ de calitate

Testele PISA realizate recent la nivel European arată o situație îngrijorătoare la nivelul sistemului de învățământ românesc. Nu mai puțin de 42 % dintre elevii români se dovedesc a fi analfabeți funcționali.

de Redactia Observator

la 06.12.2023 , 23:21

Lipsa de interes a autorităților pentru un învățământ atractiv, de calitate face iată ca nivelul educational să scadă de la an la an. Sunt însă fundații românești care încearcă să compenseze aceste lacune de sistem. Una dintre acestea este Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României care va organiza Marți, 12 decembrie 2023, cu începere de la ora 17:00 Conferința Webdidactica intitulată „Educația 2.0: Provocări și Oportunități pentru Școala Viitorului”.

Evenimentul, care se va desfășura online,  se adresează  părinților, educatorilor, cercetătorilor, dezvoltatorilor de tehnologii educaționale și altor profesioniști din domeniu și va aduce în prim-plan discuții și analize profunde asupra modului în care tehnologia și schimbările sociale influențează dezvoltarea procesului educațional. Cine vor fi speakerii invitați

Printre speakerii prezenți la acest eveniment sunt Marian Staș  expert în educație, Președintele Clubului Liderii Mileniului Trei și profesor  matematici aplicate în politici publice Programul de vară MC-MPA Harvard Kennedy School (2000-2019), Gabriela Maalouf – psiholog și expert în educație, NLP trainer pentru copii și părinți. Dănuț Eremenco – expert în tehnologie pentru educație,  și Alex Dohotaru – creator de Realitate Virtuală și Realitate Augmentată, Tech Partner, Creative VR. Înscrierile la conferința WEBDIDACTICA se pot face pe www.fundațiadanvoiculescu.ro.

Articolul continuă după reclamă
Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Vei merge la vot în turul 2 al alegerilor prezidențiale?
Observator » Educaţie » Educația incotro? Ce variante avem pentru un învățământ de calitate