Video Hidroelectrica, bună de plată din cauza întârzierii facturilor. Ce amendă a primit compania
Hidroelectrica este bună de plată din cauza întârzierii facturilor. Compania a primit o amendă uriaşă de 400.000 de lei din partea ANRE, după ce Autoritatea a primit numeroase sesizări și reclamații de la clienţi. În urma controalelor s-a constatat că furnizorul de energie nu doar că nu a trimis la timp facturile, ba mai mult, nici măcar nu a răspuns solicitărilor transmise de clienţii afectaţi. În prezent, Hidroelectrica are în portofoliu aproape jumătate de milion de consumatori casnici.
- EDIŢIE SPECIALĂ Observator. Primele EXIT POLL-uri ale Alegerilor Prezidenţiale, ora 21:00, LIVE la Antena 1
- Un român de 100 de ani a votat la o secţie din Munchen
ANRE a amendat SPEEH Hidroelectrica SA cu 400.000 lei, în contextul numeroaselor sesizări și reclamații legate de la „comportamentul comercial al furnizorului de energie electrică”.
ANRE anunță că a dispus la începutul anului o amplă acțiune de control la Hidroelectrica, în urma căruia s-au constatat mai multe nereguli, printre care neemiterea facturilor aferente cantităților de energie electrică furnizate celor 482.638 de clienți finali din portofoliu, pentru fiecare perioadă de facturare și în intervalul de timp prevăzut în contractele de furnizare a energiei electrice încheiate cu aceștia, netransmiterea sau întârzierea în transmiterea răspunsurilor la solicitările adresate de clienți sau neîncheierea sau nerespectarea termenului de încheiere a contractului de furnizare a energiei electrice după acceptarea condițiilor de furnizare și transmiterea documentației necesare de către client.
Hidroelectrica a primit amenda maximă, în valoare de 400.000 lei, dublul maximului prevăzut de lege.
"Fac precizarea că, în cursul anului 2022, ANRE a urmărit constant activitatea SPEEH Hidroelectrica SA, furnizorului fiindu-i aplicate un număr de 71 de sancțiuni contravenționale, în valoare de 365.000 lei, pentru fapte similare. Vom continua să monitorizăm comportamentul tuturor furnizorilor de energie electrică și gaze naturale în relația cu clienții finali pentru a ne asigura că drepturile lor vor fi respectate", transmite ANRE.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰