Un cuplu s-a răzbunat pe proprietarul Airbnb unde s-a cazat și a lăsat lumina și apa pornite timp de 25 de zile. Cât a venit factura
Un proprietar Airbnb s-a ales cu o factură de 1.570 de dolari, după ce un cuplu s-a răzbunat pe el pentu că nu și-au putut anula rezervarea.
- Premiera noului sezon Chefi la cuțite din 17 Noiembrie, Duminică 20:00, Luni, Marți și Miercuri 20:30 pe Antena 1 și AntenaPLAY
- Ultimele clipe din viaţa lui Silviu Prigoană. S-a prăbuşit la masă cu prietenii, la restaurantul pe care-l frecventa săptămânal
Cei doi îndrăgostiți au călătorit din China până în Seul, Coreea de Sud pentru o excursie de 25 de zile și și-au pedepsit gazda care nu le-a permis să-și anuleze rezervarea pe care o aveau făcută la vila respectivă. Au lăsat gazul și robinetele deschise timp de 25 de zile, lăsându-i proprietarului o factură uriașă de plată, potrivit The Independent.
Problemele au apărut după ce cuplul și-a rezervat vila prin Airbnb. Deși vila se află în Seul, este situată într-o suburbie exterioară a capitalei, nu în centrul orașului, fapt care părea să fie un inconvenitent pentru cei doi. Când cuplul și-a dat seama de acest lucru, ei deja rezervaseră și plătiseră integral vila, pentru o periodă de trei săptămâni și jumătate.
Cuplul a consumat peste 120.000 de litri de apă în această perioadă
În loc să discute problema cu Airbnb și să încerce să rezolve lucrurile într-un mod civilizat, cei doi au decis să ia problema în propriile mâini și să-și facă “dreptate” singuri. Potrivit proprietarului, care a fost identificat doar ca domnul Lee, cei doi l-au contactat și l-au întrebat dacă există camere de supraveghere în proprietate. Odată ce a confirmat că nu există, după ce s-au cazat, au deschis toate luminile, robinetele, aparatele electrice și robinetele de gaz.
Nu au stat la vilă, ci au călătorit prin Coreea de Sud și s-au întors la vilă doar de cinci ori în 25 de zile, rămânând nu mai mult de cinci minute de fiecare dată. Domnul Lee a descoperit că a existat o problemă abia după ce perechea a părăsit vila, iar compania sa de gaz l-a contactat în legătură cu o creștere semnificativă a utilizării, temându-se că ar putea exista o scurgere.
Serviciile pentru clienți Airbnb nu îl pot ajuta pe proprietar cu compensarea
Când bărbatul s-a dus la vilă, a găsit-o goală, ferestrele deschise și gazul pornit. În urma nesăbuinței celor doi, s-a ales cu o factură de 116 de dolari la apă și electricitate, o factură de gaz de 730 de dolari și 728 de dolari pentru „cheltuieli diverse”. Cuplul a consumat peste 120.000 de litri de apă în această perioadă.
Potrivit raportului SBS, serviciile pentru clienți Airbnb au declarat că „nu pot face o excepție și nu pot ajuta cu compensarea”.
AirCover de la Airbnb protejează gazdele oferind acoperire pentru daunele aduse proprietății sau bunurilor gazdei, dar nu acoperă facturile de utilități. Se presupune că domnului Lee i s-a spus să rezolve disputa cu cuplul direct, dar ei părăsiseră deja țara.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰