Cu contul de TikTok la partaj: doi influenceri, "bătaie" pe pagina de social media comună. Alţii au avut clauză în contractul prenupțial
Împărțirea conturilor de social media devine o dispută frecventă la divorț, acestea având o valoare financiară deloc de neglijat și potențial de creștere, informează TechCrunch.
- Premiera noului sezon Chefi la cuțite din 17 Noiembrie, Duminică 20:00, Luni, Marți și Miercuri 20:30 pe Antena 1 și AntenaPLAY
- Cum a decăzut litoralul românesc. Nicolae, unul dintre cei importanți investitori, se gândește să se lase de turism după ce a aflat ce taxe îl așteaptă în 2025
Tot mai mulți avocați specializați în divorțuri se confruntă cu probleme în evaluarea și împărțirea conturilor de social media, considerate acum active valoroase.
Cazul influenceriței Kat Stickler
În cazul influenceriței Kat Stickler și al fostului soț, Mike, divorțul a adus la împărțirea unui cont TikTok comun cu milioane de urmăritori și un venit semnificativ. Kat a obținut controlul contului, în timp ce Mike nu a fost atât de norocos și s-a văzut în postura de a începe o carieră în vânzări, rămânând cu un cont YouTube mai puțin activ.
Pentru mulți influenceri, conturile de social media reprezintă atât sursa de venit, cât și cartea lor de vizită, relatează Mediafax. Spre exemplu, Vivian Tu, creatoare de conținut despre educația financiară, și-a inclus conturile de social media în contractul prenupțial. "Social media este CV-ul meu", a declarat Vivian Tu pentru Wall Street Journal.
De altfel, într-o lume din ce în ce mai digitalizată, evaluarea activelor online poate deveni o provocare juridică, mai ales luând în calcul faptul că unele conturi de social media oferă oportunități financiare semnificative și potențial de creștere pe termen lung.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰