Video Staţiunea care îşi caută logo şi slogan printr-un concurs. Câştigătorul va primi 5.000 de euro
Staţiunea Mamaia, considerată cândva perla litoralului românesc, îşi caută logo şi slogan. După eşecul de anul trecut, când brandul proaspăt lansat a fost retras din motive de plagiat, concursul va avea un juriu internaţional şi mai multe etape. Prima s-a încheiat acum, iar până în martie va fi desemnat şi marele câştigător.
20 de agenţii de turism şi 64 de freelanceri s-au înscris în concursul la care se caută un logo şi un slogan pentru staţiunea Mamaia. În următoarea perioadă, juriul va stabili cei 10 prefinalişti, iar în cazul lor se va organiza şi un vot public. Practic, publicul va avea la dispoziţie 2-3 săptămâni pentru a-şi alege favoritul. Voturile oamenilor vor conta în proporţie de 40%.
George Măndilă - președinte OMD: Se va face un clasament şi vom avea 3. Aceştia vor fi premiaţi. În urma a două runde de feekdback, le cerem nişte corecturi, juriul va alege soluţia câştigătoare.
Câştigătorul va primi 5.000 de euro
Câştigătorul va primi 5 mii de euro, iar poziţile 2 şi 3 câte 2.400 de euro. Toate cele trei propuneri vor fi înscrise la OSIM.
- Blocul din România construit lipit de o pasarelă. Turiştii văd tot în apartamente şi trec la 1 metru de balcon
- ANIMAŢIE. Dune de câţiva metri pe plaja din Mamaia. Furtunile puternice au provocat fenomenul "cliffing"
- Incendiu la o clinică medicală din Mamaia. Flăcările au izbucnit în sauna complexului: "Foarte mult fum şi...
Sebastian Puznava, manager hotel: Inclusiv tinerii de la Universitatea Ovidiu, de la Facultatea de Arte şi Informatică ştiu că s-au înscris.
Din juriu fac parte experţi internaţionali din mai multe domenii de activitate, care vor alege cea mai potrivită metodă de promovare în funcţie de trei criterii.
Mihai Bârsan, expert marketing: Primul este acela de a respecta brieful. Faptul că este o staţiune vibrantă, o staţiune a distracţiei, o staţiune cu istorie. A doua parte este efectiv calitata realizării. Şi nu în ultimul rând e vorba de longevitate.
Anul trecut, brandul a fost retras din motive de plagiat
Concursul vine după ce anul trecut, imediat după lansarea noului logo, acesta a fost retras pentru că semăna prea tare cu cel al unui complex rezidențial din Spania. Mai mult, deşi costase 16.000 euro, simbolul ales putea fi descărcat de pe un site de profil cu mai puțin de 20 de euro.
Nicolae Bucovală, vicepresedinte FPTR: Logoul de anul trecut a fost o păcăleală a unor firme care au intervenit. Ne-am dat seama şi am anulat.
La Mamaia, problemele nu sunt legate doar de logo şi slogan. În ultimii ani, stațiunea a intrat în declin.
Aurelian Marin, manager agenție de turism: Mamaia şi litoralul nostru beneficiază de o imagine mai proastă decât realitatea. Cumva perceţia negativă este din partea celor care nu au venit pe litoral sau nu vin în staţiuni.
Nicolae Bucovală, vicepresedinte FPTR: Noi aici trebuie să le oferim tot, dar de multe ori nu ne permitem pentru că preţul pe metru pătrat la Apele Române e destul de mare.
În 2023, 450.000 de turiști au ales destinația de vacanţă Mamaia. Deşi cifrele sunt în creştere cu 4% faţă de 2022, acestea sunt mult sub nivelul de dinainte de pandemie.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰