Video Constanța îşi caută noul logo şi slogan prin concurs. Unii localnici, dar şi turişti vin cu idei: "Ceva cu un pescăruş eventual. Valuri, o ambarcaţiune"
Constanţa îşi caută logo-ul şi sloganul! Oraşul are nevoie de o emblemă care să îl reprezinte aşa cum este el în prezent. Un simbol care să inspire, dar mai ales să surprindă, cumva, personalitatea acestei urbe, cu toate emoţiile şi nostalgiile ei, să treacă de clişee şi să aducă în prim plan o vibraţie nouă.
- Premiera noului sezon Chefi la cuțite din 17 Noiembrie, Duminică 20:00, Luni, Marți și Miercuri 20:30 pe Antena 1 și AntenaPLAY
- Vremea 18 noiembrie - 16 decembrie 2024. Mai cald la început de săptămână, apoi răcire. Ninsori și viscol la munte
Pentru noul logo și slogan oficial al Constanţei, autorităţile de la malul mării mizează pe creativitatea tuturor. Cine se simte inspirat poate să îşi expună ideile inovatoare. Atât noul logo, cât şi sloganul sunt menite să exprime specificul și vibrația Constanței contemporane.
Specialiştii în marketing asigură că ambele vor fi gata în jumătate de an.
Mihai Bârsan, consultant în marketing: Suntem la momentul de start al acestui proces care va dura probabil 6 luni. Prima parte este de a înţelege cât mai bine sufletul destinaţiei Constanţa, ce înseamnă ea atât pentru turiştii români cât şi pentru constănţeni. Nu va fi un proces simplu. E greu să îi surprindem esenţa.
Constanța îşi caută logo şi slogan prin concurs
- Noul logo al staţiunii Mamaia. A fost creat de un designer din Târgu Mureş care va primi 26.000 de lei
- "Nu schimbi regulile în mijlocul jocului". Mamaia rămâne din nou fără identitate şi strategie, după ce...
- Stațiunea de pe litoralul românesc unde principalele atracții turistice au ajuns ruine: "Nu m-am întâlnit cu...
Ambele vor trebui să contribuie la consolidarea brandului orașului, să fie ușor de recunoscut și să susțină promovarea turistică a Constanței.
George Măndilă, OMD Mamaia: Scopul lui este de a consolida brand-ul Constanţa, un alt scop este de a fi uşor recunoscibil, de a fi rezistent în timp, căci vrem să îl facem pentru 20-30 de ani.
Dacă unii constănţeni sunt încântaţi de idee, alţii consideră că banii daţi pentru logo şi slogan sunt o pierdere. Cu toate acestea, mulţi dintre locuitori, chiar şi turişti au venit cu câteva idei de logo-uri: Ceva cu un pescăruş eventual. Valuri, o ambarcaţiune.
Pentru a îi motiva şi mai mult pe oameni, autorităţile locale au organizat un concurs şi speră să adune la dosar câteva sute de modele.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰