Video "Am dat pe bilet 663 de euro și am stat 12 ore". Furie pentru zeci de români care au așteptat ore în șir pe aeroport în Paris, pentru a veni în ţară
Zi lungă pentru zeci de pasageri care au avut ieri zbor de la Paris la Bucureşti. Din cauza unei defecţiuni tehnice la aeronava Tarom, oamenii au aşteptat în aeroportul din Franţa peste nouă ore. Întârzierea a stricat planurile multora dintre ei, în condiţiile în care aveau de prins alte legături, dar n-au mai reuşit să facă asta. Dacă iniţial aterizarea pe Aeroportul Henry Coandă trebuia să fie la ora 16, avionul a reuşit să ajungă în Bucureşti după miezul nopţii.
- Premiera noului sezon Chefi la cuțite din 17 Noiembrie, Duminică 20:00, Luni, Marți și Miercuri 20:30 pe Antena 1 și AntenaPLAY
- Ultimele clipe din viaţa lui Silviu Prigoană. S-a prăbuşit la masă cu prietenii, la restaurantul pe care-l frecventa săptămânal
Avionul trebuia să decoleze la ora 12, din aeroportul Charles de Gaulle, din Paris. Cu doar o oră înainte, pasagerii au început să primească mesaje despre întârziere: Este o problemă tehnică acolo. Pentru pasagerii care vor să plece înainte de 6.30, vom încerca să găsim o soluţie la biroul Air France.
Mesajele cu noile ore planificate pentru plecare au continuat să vină pe parcursul zilei. Într-un final, avionul a decolat puţin după ora 21, ora Parisului.
La Bucureşti a ajuns la jumătate de oră după miezul nopţii.
- 13 elicoptere de luptă Apache, "parcate" pe aeroportul din Sibiu. Lumea s-a strâns ca la urs să le fotografieze
- "Este ceva foarte rar". Container plin cu aur, "evaporat" dintr-un depozit al aeroportului din Toronto. Ar putea fi...
- Germania, paralizată de greve. După angajaţii din 4 mari aeroporturi, urmează proteste şi la căile ferate
Pasager: Întârziere au tot zis și am stat și am așteptat. A zis la un moment dat că are o defecțiune sau ceva și tot așa am stat 12 ore. Ne-au dat la un moment dat mesaje cu întârziere, au început cu 2 ore și tot așa. Am dat pe bilet 663 de euro și am stat 12 ore.
Pasageră: Nenorocire, am stat de la ora 11 în aeroport.
Pasageră: S-a amânat la 14.45, după la 15.45, apoi la 18.30. N-a venit nici la 18.30, abia la ora 20.00 am urcat în avion. Defecțiune la un avion, o piesă care a trebuit înlocuită.
Pasagerii pot solicita despăgubiri de până la 600 de euro
Cei care au avut escală în București sau transfer au fost nevoiți să cumpere alte bilete sau să găsească alte soluţii pentru a ajunge la destinație.
Reporter: V-au dat ceva mâncare?
Pasageră: Nu, deloc. Am pierdut conexiunea spre Timișoara, acum trebuie să mergem să ne refacă biletul.
Pasageră: În aeroport ne-am descurcat, am tot mers de colo colo. Dupa aceea a început oboseala. Nu ne spunea nimeni nimic, ăsta a fost mai mult deranjul, nu te anunță nimeni, doar ce era pe ecran.
Legislaţia europeană le dă dreptul celor care au avut zbouri întârziate sau anulate să solicite despăgubiri de până la 600 de euro, în funcţie de numărul de ore pierdute şi de lungimea zborului.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰