Un faimos brand italian a deschis un boutique în inima Capitalei, într-o vilă istorică
Terminal of Fashion au inaugurat boutique-ul ZEGNA pe Strada George Enescu 11, în Bucureşti, într-o vilă istorică, restaurată.
- Power Couple, premiera sezonului 2, din 13 ianuarie, Luni, Marți și Miercuri 20:30, la Antena 1 și în AntenaPLAY
- Suma uriaşă primită de un român drept despăgubire după ce i-a ars casa
”Amplasat într-o vilă istorică restaurată cu o atenţie desăvârşită, acest spaţiu îmbină farmecul arhitecturii clasice cu eleganţa modernă care defineşte renumitul brand italian. Intrând în acest boutique, vizitatorii pătrund într-un univers al rafinamentului absolut. Noua locaţie găzduieşte o colecţie atent selectată de piese ready-to-wear, accesorii de lux şi articole emblematice care celebrează estetica inconfundabilă a brandului ZEGNA. În plus, pentru cei care caută o expresie unică a stilului personal, serviciul made-to-measure oferă posibilitatea de a crea ţinute personalizate, croite cu măiestrie pentru a reflecta individualitatea fiecărui client”, anunţă compania.
”Butique-ul ZEGNA din Bucureşti este mai mult decât un spaţiu de shopping – este o experienţă de lux personalizată, o celebrare a eleganţei atemporale şi a inovaţiei. Suntem încântaţi să oferim publicului din România acces la produsele şi serviciile acestui brand iconic, într-o locaţie care combină tradiţia cu modernitatea”, a declarat Robert Coman, CEO al grupului Terminal of Fashion.
Boutique-ul din Bucureşti oferă acces exclusiv la produse de o eleganţă sofisticată, alese special pentru bărbaţii care apreciază unicitatea şi luxul autentic.În plus, vizitatorii vor fi întâmpinaţi de o atmosferă rafinată, creată printr-un design interior ce îmbină minimalismul modern cu accente de opulenţă discretă.
Terminal of Fashion continuă să aducă în portofoliu branduri internaţionale precum Valentino Garavani, Dolce & Gabbana, Philipp Plein, Ermanno Scervino şi, acum, ZEGNA. ”Boutique-urile noastre, atât cele mono-brand cât şi cele multi-brand, sunt destinaţii high-end pentru cei care îşi doresc experienţe de shopping exclusiviste şi produse de neegalat. Lansarea boutique-ului ZEGNA marchează încă un pas în misiunea noastră de a transforma fiecare interacţiune cu clienţii într-o călătorie memorabilă în lumea luxului”, au mai transmis reprezentanţii brandului.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰