Video Brandurile care profită de succesul filmului Barbie. O companie din Mexic a început să vândă sicrie roz pentru fanii peliculei
Filmul Barbie a colorat întreaga lume în roz... chiar şi lumea de dincolo. O companie din Mexic ce confecţionează sicriee a venit cu o idee cel puţin neobişnuită şi a început să vândă coşciuge roz aprins pentru fanii Barbie. Nu este singura afacere care a profitat de pe urma succesului răsunător al peliculei. Numeroase alte branduri se laudă cu produsele roz, parcă desprinse din universul celebrei păpuşi.
La două săptămâni de la premiera mondială a celui mai aşteptat film al anului 2023, Barbie, cererea de produse roz a crescut peste aşteptări. Unii fani ai păpuşii cu păr blond şi ochi albaştri nu vor să se despartă de această culoare nici după ce mor. Astfel, tot mai mulţi oameni vor să fie înmormântaţi în sicrie roz. O companie din Mexic a început să fabrice coşciuge roz aprins, cu decoraţiuni aurii, în timp ce o altă firmă vinde sicrie roz cu sclipici şi decoraţiuni argintii.
Nu doar aceste companii au profitat de pe urma succesului filmului Barbie. Milioane de oameni din întreaga lume îşi doresc să arate precum păpuşa Barbie, iar stocurile de haine, încălţăminte şi accesorii roz s-au epuizat încă dinainte de premiera mondială a peliculei. Sandalele din piele, considerate iniţial că nu sunt la modă de tinerii influenceri de pe TikTok, au devenit peste noapte unul dintre cele mai dorite tipuri de încălţăminte, după ce au apărut pentru câteva secunde în filmul Barbie.
Culoarea roz a acaparat chiar şi industria alimentară. Un cunoscut lanţ de restaurante de tip fast-food a început să ofere meniul Barbie. Acesta conţine un hamburger cu sos roz, cartofi prăjiţi, o băutură roz şi o gogoaşă cu glazură roz. Filmul Barbie este unul dintre cele mai vizionate lungmetraje de anul acesta şi are încasări de peste 800 de milioane de dolari, la nici două săptămâni de la apariţie.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰