Antena Meniu Search
x

Curs valutar

"Nașul mașinilor electrice": Cum face China legea pe piață și de ce hibridele sunt "calea spre iad"

Andy Palmer și-a câștigat renumele de „nașul EV” după ce a dezvoltat Nissan Leaf, prima mașină electrică din lume vândută în masă. El spune că vehiculele electrice chinezești oferă un raport remarcabil între valoare și preț, dar au și alte avantaje atractive, avertizând că producătorii care se concentrează pe mașini hibride riscă să rămână și mai mult în urma companiilor chineze.

de Redactia Observator

la 27.12.2024 , 15:01

"Nașul mașinilor electrice" "Nașul mașinilor electrice" - Facebook

Palmer, fost CEO al Aston Martin și director la Nissan, a condus dezvoltarea proiectului Nissan Leaf, prima mașină electrică din lume vândută în masă, cu peste jumătate de milion de unități comercializate de la lansare, în 2010, relatează Business Insider.

În loc să copieze succesul hibridului Prius, Palmer a impulsionat Nissan să construiască un vehicul complet electric, câștigând în cele din urmă sprijinul CEO-ului la acea vreme, Carlos Ghosn.

Citeşte informaţiile integral in articolul publicat de spotmedia.ro

Articolul continuă după reclamă
Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Înapoi la Homepage
Comentarii


Întrebarea zilei
Noul an vine cu scumpiri. Vă gândiţi la un al doilea job, pentru suplimentarea veniturilor?
Observator » Ştiri Auto » "Nașul mașinilor electrice": Cum face China legea pe piață și de ce hibridele sunt "calea spre iad"